wtorek, 17 września 2013

Każdy szczegół jest istotny.

Witam Was tego niezbyt przyjemnego dnia. Siedzę przykryta i zakatarzona, ale to nic!
Ostatnie dni były dla mnie dość ciężkie i powiedzmy, że nietypowe, ale dzięki mojej zdolności szybkiej regeneracji - jest ok! Trzeba się wykurować, załatwić, co trzeba i wziąć w garść. Ubiolewam nad "niebieganiem", ale niestety ubiegły tydzień minął mi pod znakiem świętowania : ) zdanego egzaminu, a teraz dopadło mnie choróbsko. Ale nic to, przy najbliższej sposobności udam się po karnet na siłownię.

Teraz przejdę do moich przemyśleń z ostatnich dni.

Dlaczego każdy szczegół jest istotny? Otóż, mając jakiekolwiek wątpliwości, nie możecie  ich zignorować. Tak, trzeba zdać się na swoją intuicję, bo ona naprawdę pomaga. Mogę to stwierdzić, mająć na uwadze swoje własne doświadczenia. Ilekroć poznając jakąś osobę coś mi nie grało, później okazywało się, że miałam rację. Niestety zawsze lekceważyłam swój "szósty zmysł" i to był błąd. Uważajcie na każdą myśl, jaka przychodzi Wam do głowy! Może być naprawdę cenna.
Poza tym, grunt to dobra obserwacja. Jeżeli ktoś wypowiada się w określony sposób na temat innych - będzie tak samo traktował Was. Jeżeli jakaś sytuacja w życiu przypomina Wam minioną już, przypomnijcie sobie swoje ówczesne reakcje i ich konsekwencje. Osobiście nie przepadam za historią, zupełnie nie wchodzi mi ona do głowy, jednak coś jest w powiedzeniu "historia jest nauczycielką życia".

Wiem, że pewnie większość z Was o tym wie, ja również. Jednak nawet z tą wiedzą, można popełniać błędy, ignorując takie właśnie sygnały. Po co, skoro można ich uniknąć? Zdaję sobie sprawę z tego, że to może być trudne, możecie mieć wtedy poczucie, że coś tracicie, ale wcale tak nie jest. W każdym razie, jeżeli już zdarzy Wam się przeoczyć coś istotnego i doprowadzić do niechcianej sytuacji, nie wyrzucajcie sobie tego, że "mogłam/mogłem postąpić inaczej". To jest lekcja, doświadczenie. I nie żałujcie niczego, tylko wyciągajcie wnioski na przyszłość, by nie dopuścić do "powtórki z rozrywki".

Pozdrawiam Was cieplutko i słonecznie, żeby zrównoważyć tę pogodę za oknem : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz