wtorek, 5 sierpnia 2014

Czo paczy Maja 2

Dzisiaj, po dłuuugim czasie, publikuję mini-zestaw stron, które wpadły mi w ostatnim czasie w oko. To trochę mało powiedziane, bo przepadłam i zamiast pisać referat, zaczytuję się między innymi w mamowo-żonowych wpisach, ale uznajmy, że to dla dobra mojej i nie tylko przyszłości ;)


Zapraszam, polecam!

Być może mój Luby przestraszyłby się, widząc dwie pierwsze pozycje na liście, ale to tylko tak na zaś ;)

  1. Nishka - podziwiam za to, jak sobie poradziła ze wczesnym macierzyństwem, jestem naprawdę pod wrażeniem! Dialogi rodzinne są super, kiedy czytałam swoim rodzicom dialogi z tatą Nishki w roli głównej, mieli ubaw po pachy - taki humor lubię! 
  2. MatkaPrezesa - również młoda mama, dzielny dzieciak, istotne tematy, dystans i znów świetny humor, spodobało mi się tam.
  3. MalinowaTV - tutaj psychologia, przede wszystkim w relacjach damsko - męskich, coś dla mnie. Mogę się tutaj zatrzymywać na godziny, dosłownie :D Olśniło mnie w wielu kwestiach, zrozumiałam, że robię coś nie tak, gorąco polecam, każdy znajdzie tam coś dla siebie, o sobie.
Dzisiejsza lista dość krótka. Znów. Nie linkuję do konkretnych wpisów, ponieważ spodziewam się odnosić do nich w osobnych wpisach. Chcę jedynie pokazać miejsca w sieci, które mi odpowiadają, które z pewnością podobają się innym. Nie uważam też, że na tych blogach są 2-3 dobre wpisy i koniec, więc wstawiam linki na strony główne, żeby była jasność, że popieram i pochwalam całą ich zawartość ;)

Zaglądajcie, czytajcie, bo warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz